MBEA Politikası

Müşteri Bildirimlerini Ele Alma Politikası


Kumport Liman Hizmetleri ve Lojistik San. ve Tic. A.Ş.  Yönetim Ekibi olarak vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda oluşturduğumuz Müşteri Bildirimlerin Ele Alınması Yönetim Sistemi ile dünya konteyner taşımacılığının bölgesel lojistik üssü olarak yüksek standartlarda liman hizmetleri sunmayı ve tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir değer yaratmayı amaçlıyoruz;
  • 1-Müşteri ve Çözüm Odaklı” değer önermemiz ile tüm müşterilerimizin bildirimlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik, hesap verebilirlik prensipleri doğrultusunda değerlendirerek, sürekli iyileştirme ve geliştirme faaliyetlerinde bulunmayı,
  • 2-Faaliyetlerimizi mevzuata, etik ilkelere, limancılık ile ilgili ulusal ve uluslararası standartlara uygun olarak gerçekleştirmeyi,
  • 3-Gerekli kaynakları sağlamayı,
  • 4-Düzenli olarak müşterinin beklenti ve algısını ölçmeyi, tüm süreçleri, müşteri memnuniyetini ön planda tutacak şekilde planlayıp çeviklikle yönetmeyi,
  • 5-İletişim kanallarımızın tüm paydaşlarımız tarafından erişime açık olmasını sağlayarak, kayıt altına almayı,
  • 6-Bildirimleri analiz ederek düzeltici faaliyetlerle ilgili aksiyonları hayata geçirmeyi,
  • 7-Gelişmeler hakkında geri bildirimde bulunmayı, çözüm odaklı uygulamalar ile müşteri memnuniyetini sağlamayı,

taahhüt ediyoruz.

Müşteri Geri Bildirim Yönetim Süreci